Shop More Submit  Join Login
×

:iconnekovani: More from NekoVani


Featured in Collections

Memes by ichiruki210

Fun Stuff by Macadash7


More from deviantART



Details

Submitted on
February 20, 2013
Link
Thumb

Stats

Views
456
Favourites
12 (who?)
Comments
29
×
OC's Used! : Niji, Konton, Saxor, Dark, Ricci, Rhian, Suri, and Moon
READ IF YOU'RE OC IS UP THERE! ^^

1. Choose 8 OC's, if you don't have eight, borrow some off of friends!
2. No changing the questions! Or setting the characters so the questions match better. It's more fun this way!
3. Tag some people after wards.
4. Add some questions of your own if you want!
5. Have fun.

~~~~

1-Niji sweetprincess12.deviantart.com… Left to Right: Konton, Rhian, Niji
2-Konton
3-Saxor sophloulou.deviantart.com/art/…
4-Dark sophloulou.deviantart.com/art/…
5-Moon fav.me/d5obkr7
6-Suri surifox1.deviantart.com/art/Su…
7-Rhian fav.me/d5gl7b9
8-Ricci xxwarrior-of-lightxx.deviantar…

1) You are reading in a tree and then [1] calls for you; what does he/she want?
Niji: VANI-KUN!
Vani (me): AHHHHHH! (/゚Д゚)/ *falls out of tree*
Niji: Uh-oh... Sorry... *helps Vani up*
Vani: Ouch... What the hell do you want? ಠ_ಠ
Niji: Nothing~!  *hugs Vani and walks off*
Vani: What the hell? e3e

2) [5] tells you he/she needs help with an outfit because he/she is going out on a date with someone.
Moon: HELP MEH!
Vani: Calm down sweetie!
Moon: What about this one? *holds up an outfit*
Vani: Perfect~! b^~^d
Moon: You've said they were all perfect…
Vani: *thinks: She's on to me!* ^^;

3) [4] wakes you up in the night to tell you a secret, what is it?
Dark: Vani! Wake up!
Vani: *groans but gets up* What do you need?
Dark: I have a secret I want to tell you! ^^
Vani: -.- Okay… What?
Dark: I'm scared of the ocean…
Vani: :ohmygod: I knew this…
Dark: Wut? QAQ

4) [3] falls for you! What do you do?
Saxor: Why won't you love me! >A<
Vani: Because I love someone already… I'm sorry Saxor… You're a great person but I have someone… Okay?
Saxor: *tears up about to cry* QnQ
Vani: Oh no… Niji is going to kill me… :sprint::couch:

5) [7] and [1] are fighting. Do you stop them or walk away?
Niji: I can't believe you did that?!
Rhian: I didn't do it! >.<
Niji: Then who else took my keyblade?!
Rhian: Oh so you just blame me, huh? Is it pick on your sister day or something?
Niji: Grrrrrrrrrrr.
Vani: *glances at them but walks away* What? It's not like they will really hurt each other… Their brother and sister. So of course they will fight... But they rarely do…

6) You see [2] and [8]  kissing! How do you feel?
Vani: WUT?! SO CUTE! WHERE IS KON AND RICCI?! I WANNA SEE!
[ Lol xDD ]

7) [6] asks you if you have a boyfriend/girlfriend.
Suri: Hey Vani, Do you have a boyfriend?
Vani: Yeah… I do why? ^^
Suri: See ya! *flies away*
Vani: =-= The hell was that?
Suri: *laughing*

8) You all go to a theme park for the day and you go on a roller coaster! Only you get stuck at the very top with [2].
Vani: OMFG?! WE'RE GONNA DIE! >A<
Konton: <n< Vani, are you okay?
Vani: KON?! >o>YOU'RE IN HEAVEN TOO! WHY KON WHY?! YOU WERE SO YOUNG?!
Konton: *sighs* Oh dear lord… ^^;
Vani: I CAN SEE THE LIIIIIIIIIIGHT! \(ouo\)
Konton: You need help, Vani…

9) You save [7] by doing his/her homework for him/her, he/she gives you a kiss on the cheek!
Vani: Here is your homework, Rhian~ :meow:
Rhian: Omg! Thanks so much, Vani! *kisses his cheek and skips away* :heart:
Vani: o/////////////o *touches his cheek* heh…

10) [1] tries to tell [6] how he/she feels about him/her, you hear all of this.
Niji: You know what… I thought you were a nice person.
Suri: Huh? I am nice! When I want to be…
Niji: Not after you had Kon liking you at first…
Suri: Hey I have someone!
Niji: You do? ^^; Never mind then…
Vani: *walking by causally* Heh… Hi guys~
Niji: VANI! YOU SNEAKY LITTLE SPY! IMMA GET YOU! *runs after him*
Vani: Oh shit! :sprint:
Suri: I'm confused… Oh well.

11) What is the worst name [4] has ever called you?
Vani: Dark hasn't called me a name yet…
Dark: *pops up randomly* HEY MR. MANN! XDD
Vani: IT'S KAGE! NOT MANN! Well not yet anyway~ :meow:
Dark: Wut? =n=

12) [3] adds you as a friend on Facebook.
Vani: *checks facebook* OMG! IT'S SAXOR?! OMGOMGOMG!
-=Meanwhile=-
Saxor: *receiving hundreds of messages from Vani* o.o What have I done…

13) You come home late and [1] tells you that someone called for you earlier but you weren't in.
Vani: I'm home dudes!
Niji: What took you so long? I waited for you so you could find me my icecream.
Vani: Uh… It's in the freezer like always…
Niji: AWESOME! \(>u<)/ Oh someone called you on your cell while you were gone…
Vani: Who was it?
Niji: Some dude with the penname "LIKE A BOSS"?
Vani: OH SHIT! HE FOUND ME! *runs to room and hides*
Niji: Am I missing something here?

14) You find out that [8] and [7] are going out.
Vani: Rhian and Ricci? I can't see that happening…
Ricci: Yeah... ^^; We're just best friends~ ^^
Rhian: Yeah! Ricci is like my little sister~ ^^

15) Who do you love most out of [2] and [6]?
Vani: >A< I REFUSE TO SAY! Konton is my OC. Suri is my friends OC. Konton is a twin. Suri can fly. Hmmm… SURI IS COOLIO!
Suri: IN YO FACE KON! >u<
Konton: WUT?! QAQ
Vani: Kon you know I already like you idiot…
Suri: Wait, what?
Vani: I LIKE BOTH! THERE! HAPPY!
Konton & Suri: No. =-=
Vani: ^^;

16) [4] walks in on you showering, how do you react?
Vani: *humming in the shower*
Dark: *walks in* OAO MY EYES! *runs out the door*
Vani: Hello…? o.o *clueless*

17) [8] gives you a golden bracelet for your birthday, how do you thank them?
Vani: OMG! Thankies so much Ricci! I love it!
Ricci: You're welcome Vani ^^
Vani: But now I have to get you something! QAQ *runs off in search*
Ricci: ^^;

18) [1] is STILL trying to get [6]!
Niji: Hehehehehehe~ *lights a bomb and throws it in Suri's house through the window*
Suri: *sniffs* I smell trouble… *sees the bomb roll by and facepalms* Niji…
Niji: Any minute now~ *looks at watch*
Suri: *throws bomb back out window and it lands near Niji*
Niji: *looks next to him* Huh? Oh… Hi bomb! ^^ *looks back at watch* WAIT BOMB?! *bomb blows up*
Suri: *smiles and dusts of her hands together* That takes care of that~ ^^
Niji: ……………………………….

19) [5] takes you rock climbing and falls, do you catch him/her in time?
Vani: MOON! *lets out his cable in time to catch her*
Moon: OH MY GAWD! VANI, HELP ME!
Vani: I gotcha Moon! Hold on! *looks down* Oh my god… *let's go of her*
Moon: AHHHHH! *lands on the ground which was five feet below them* Oh… okay then…
Vani: ^^;


~~~

I tag: NO ONE! I don't like being tagged a lot~ SO I not doing to others~ ^^ I like some tags just not all~
I have to post a couple tags here in a second… >u<
  • Mood: Adoration
Add a Comment:
 
:iconmoonsora-chan:
Moonsora-chan Featured By Owner Feb 21, 2013
Me; hhahah Really dude this is amazing c:
ventus: i love u soo much vani-kun
Reply
:iconyukisnowfox:
yukisnowfox Featured By Owner Feb 20, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
<33 best way to spend my break... reading tag posts XD soooo cute~
Reply
:iconsurifox1:
SuriFox1 Featured By Owner Feb 20, 2013  Hobbyist
*laughs so hard I died*

My Boyfriend: Haha xD That was pretty funny

Suri: *eyebrow wiggle at Niji*


Haha xD Can't believe I just got shipped xD that's totally awesome!!!
Reply
:iconnekovani:
NekoVani Featured By Owner Feb 20, 2013  Hobbyist General Artist
Hahaha! XD

Niji: o.o S-Suri?


Lol I know! It's fun! XD
Reply
:iconsurifox1:
SuriFox1 Featured By Owner Feb 20, 2013  Hobbyist
xD

[link]

I might try one but the problem is I have the required amount of OC's but I would rather use my friends and I'm lazy
Reply
:iconnekovani:
NekoVani Featured By Owner Feb 20, 2013  Hobbyist General Artist
Omg! Lol xDD That GIF?!

Lol true~ I'm lazy too... ^^
Reply
:iconsurifox1:
SuriFox1 Featured By Owner Feb 20, 2013  Hobbyist
xD hahaha!! I have been keeping up to date with my Adventure Time lol Fionna and Cakes are my favorite
Reply
:iconnekovani:
NekoVani Featured By Owner Feb 20, 2013  Hobbyist General Artist
OMG! Fionna and Cakes are my favorite too! I love Marshall Lee is my favorite character~ :D
I missed the most recent episode though... TT^TT I plan to catch it soon though~
Reply
:iconsurifox1:
SuriFox1 Featured By Owner Feb 20, 2013  Hobbyist
He is hot...
Reply
:iconnekovani:
NekoVani Featured By Owner Feb 20, 2013  Hobbyist General Artist
Agreed...
Reply
(1 Reply)
Add a Comment: